مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-16اقتصادي

خرید گیفت کارت ارزان | Giftmax.ir


گیفت کارت گوگل پلی ،آیتونز، پلی استیشن ، ایکس باکس ، استیم ، نینتندو ، یوسی پابجی کش را چگونه تهیه کنیم ، گیفت مکس فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت قانونی، - همانطور که مطلع هستید در کشور عزیزمان ایران، به دلیل تحریم هایی که از طرف کمپانی گوگل و اپل وجود دارد  این است که همچنان، فروشگاه های معدودی در کشور برای خرید گیفت کارت وجود دارند که می توان با خیال آسوده از آنها اقدام به تهیه گیفت کارت نمود.

یکی از با سابقه ترین و معتبرترین این فروشگاه ها، گیفت مکس (giftmax.

ir) نام دارد ، گیفت مکس این تضمین را به همه خریدارن میدهد که، گیفت مکس کمترین نرخ خرید گیفت کارت 100% قانونی تحویل آنی  خرید گیفت کارت ارزان آیتونز  را در بین سایتهای فروش گیفت کارت قانونی را بدون واسطه و مستقیم به شما کاربران  ارائه دهد .

با توجه به اینکه گیفت کارت های موجود در این فروشگاه بصورت مستقیم از نمایندگان رسمی طرف قرارداد با کمپانی اپل و گوگل ، سونی  ، مایکروسافت ، نینتندو ، استیم ،و .

 تهیه و خریداری میشوند دارای قیمت بسیار ارزان و مناسب هستند.

البته لازم است بدانید همیشه ازران بودن به معنی معتبر بودن یک فروشگاه نیست و برای اطمینان از اعتبار یک فروشگاه آنلاین باید چندین مورد را بررسی کنید: فروشگاه مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد فروشگاه داری پروت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید گیفت کارت ارزان | Giftmax.ir

خرید گیفت کارت ارزان | Giftmax.ir